lørdag 31. juli 2010

Jon Tallak, Haslum Krematorium 30. juli 2010




Det ble en veldig fin og verdig seremoni igår som jeg er sikker på at Tallak ville satt pris på. Stor takk til Sunniva Gylver som klarte å formidle alle sider ved Tallak på en fin måte. Vi kunne ikke få en bedre prest.

Til slutt vil jeg få takke for alle vennlige ord jeg har fått de siste ukene. Har ikke fått svart alle, men jeg er dypt takknemlig for deres deltagelse i denne vanskelige tiden for Tallak.

Uten dere ville jeg ikke klart dette.

Håper vi alle kan sees når minnene om Tallak ikke er så vonde å tenke på.

Vennlig hilsen
Svein

For de mange som ikke fikk vært tilstede under selve bisettelsen eller minnestunden kan her høre seremonien i Kapellet og minnetalene.


____________________________________________________________________________________


Bisettelse

Sunniva Gylver




Minnestund


Brit



Kristin


Vibeke


Knut


Svein


Terje Burås - Postbanken Eiendom


2 kommentarer:

  1. Det var en kjempeflott og verdig begravelse med en super prest som fikk fram mange sider av Tallak i sin preken.

    Minnestunden etterpå hadde jeg egentlig ikke tenkt å gå på - tenkte at det var mest for familie og nære pårørende. Men jeg er UTROLIG glad for at jeg gikk... fikk enda mer info om Tallak sine mange sider.

    Kjempefine taler både fra Britt - Tallak sin yngste søster - fra hans arbeidsgiver og ikke minst en veldig gripende tale fra Svein. herre min hatt - Det var en flott tale som fikk fram en følelse og en - hmmmm hva skal jeg si... vel... jeg har ikke ord. VELDIG BRA - og jeg måtte kjempe med tårene...

    Jeg må beundre deg Svein... som jeg sa... alle har mulighet til å gjøre det du gjorde for Tallak... men nå for tiden så er det NESTEN aldri noen som gjør dette... Fantastisk! Jeg trodde ikke sånne venner fantes.

    Ja... Tallak Smilte nok ned på deg på fredag... En bedre venn kunne han ikke hatt!

    SvarSlett
  2. tusen takk igjen svein, for at du fortsetter å dele med oss.
    var på minnestunden på hospicet og i begravelsen, men hadde ikke mulighet til å være med etter nå på fredag.
    tusen takk for lydfilene!!


    /elisabeth

    SvarSlett